سفارشات ثبت شده در سیستم مدیریتی و تسویه صورتحساب


سفارشات ثبت شده

چرا مالیا امکانات زیادی را برای ثبت سفارشات در نظر گرفته است ؟


با ثبت سفارش و نمایش آن در هنگام پرداخت، احتمال بروز خطاهای انسانی در تایید محصولات و خدمات مورد نظر کاهش می‌یابد.
همچنین با نمایش آیتم‌های سفارشی که مشتریان در حال خرید آن‌ها هستند، به آن‌ها اجازه می‌دهد تا مطمئن شوند که سفارش‌هایشان به درستی در سیستم مدیریتی ثبت شده‌اند و می‌توانند قبل از پرداخت، سفارش‌هایشان را مرور کنند و صحت آن‌ها را تأیید کنند.
در کل، ثبت سفارش در سیستم مدیریتی و نمایش آن به مشتریان، می‌تواند، دقت بیشتری در پردازش تراکنش‌های مالی، افزایش اطمینان مشتری، شفافیت بیشتر و امکان تصحیح خطاها کمک کند. به همین دلیل، این روش به عنوان یکی از مزایای اصلی روش‌های پرداخت پیشرفته در نظر گرفته می‌شود.

سفارشات تمامی میز ها کاملا جداگانه و با ظاهری زیبا برای اپراتور پیشخوان نشان داده میشوند تا برای تسویه آماده باشند. ریز جزئیات دیگری اعم از ( میزان زمان استفاده از میز، وضعیت سفارش، تعداد سفارشات، عکس محصولات، نام ویتر سفارش گیرنده و... ) هم در اختیار کاربر قرار میگیرد .

در صفحه سفارشات همه سفارشات موجود به صورت آنی ثبت شده اند و نیاز به هیچگونه رفرش نیست.
تمامیه سفارشات هر میز به صورت سطری و مجزا نشان داده میشوند تا تداخلی با همدیگر نداشته باشند و اپراتور حین استفاده دچار سردرگمی نشود. همچنین در قسمت بالایی این صفحه فقط نام میز ها بدون جزئیات و سفارشات نشان داده میشود که با کلیک بر روی آن به سمت جزئیات آن سفارش اسکرول و هدایت میشوید.

پس از اینکه سفارشات برای مشتری سرو شد، اپراتور محصولات را به حالت تحویل داده شد تغییر میدهد تا اینکه دیگر تمرکز خاصی روی آن نداشته باشند و پرسنل سفارش آن میز را به صورت تمام شده بدانند. تا زمانی که دکمه ی تحویل داده شد فشار داده نشده است چراغ زرد رنگی در کنار نام میز و فیلد بالایی روشن است تا دقت پرسنل را به خود جذب کند. این ویژگی سبب میشود که اشتباه و فراموشکاری در سرو به حداقل برسد و مشتریان به رضایت کامل برسند.

زمانی که مشتریان تصمیم به ترک میز دارند و در مورد تسویه ی صورتحساب خود درخواستی را مطرح میکنند، شما میتوانید با کلیک بر روی تغییر وضعیت میز آن میز را به قسمت صورتحساب ها انتقال دهید.
در قسمت صورتحساب بقیه ی مراحل تسویه انجام میشود که در صفحه ی صورتحساب برای شما بیشتر توضیح خواهیم داد.

شما در قسمت سفارشات و حتی صورتحساب ها میتوانید سفارشات یک مشتری را مدیریت وحذف کنید. شاید اتفاق افتاده باشد که مشتری پس از ثبت سفارش مجبور به ترک میز شده است و یا قصد تغییر سفارش را دارد. شما با این گزینه میتوانید که درخواست های مشتریان را مدیریت کنید.

در قسمت سفارشات عکس های انتخابیه آیتم های منو نیز نشان داده میشوند تا علاوه بر زیبایی ظاهری نرم افزار نیز، به راحتیه استفاده و کاهش سردرگمی کمک کند. وجود عکس آیتم کمک میکند تا اپراتور به سادگی بتواند محصول مورد نظر را پیدا کند و در مورد آن محصول، تغییر، تسویه، حذف و تحویل داده شد را اعمال کند.

پس از اننقال یک سفارش به صفحه صورتحساب نوبت به تسویه حساب میرسد.
تسویه حساب تکی ( دنگی ) و کلی قابل انجام است و حتی میتوانید برای دوستان یا مشتریان ویژه ی مجموعه ی خود تخفیفاتی اعمال کنید. در قسمت صورتحساب ها هم ریزجزئیاتی از سفارش وجود دارد که در مورد آنها نیز صحبت هایی خواهیم کرد.

تمامیه صورتحساب های هر میز به صورت سطری و مجزا نشان داده میشوند تا تداخلی با همدیگر نداشته باشند و اپراتور حین استفاده دچار سردرگمی نشود. همچنین در قسمت بالایی این صفحه فقط نام میز ها بدون جزئیات و سفارشات نشان داده میشود که با کلیک بر روی آن به سمت جزئیات و قیمت های آن صورتحساب اسکرول و هدایت میشوید.

در این قسمت قیمت تکی هر محصول نشان داده میشود که در بخش حساب های تکی یا همان دنگی کارایی خاصی خواهد داشت.
قیمت ها تماما توسط اپراتو تعیین میشوند و همان قیمت هایی است که در منو به مشتریان نشان داده میشوند.

در پایین هر محصول در هر سطر یک علامت مثبت و یک علامت منفی وجود دارد. با فشار دادن این علامت مثبت فرایند تسویه حساب دنگی آغاز میشود. شما میتوانید با افزایش یا کاهش محصولات در در هر سطر قیمت نهایی برای انتخاب های خود را مشاهده کنید و تسویه کنید. تعداد تسویه شده ها و باقیمانده ها در قسمت پایینی هر محصول نشان داده میشود و تسویه ی دنگی محصولات باقیمانده را تا تمام شدن آیتم ها میتوانید ادامه دهید. پس از اینکه تمام آیتم ها به حالت تسویه شد تغییر کرد، میتوانید تسویه ی کل و نهایی را انجام دهید تا در سیستم حسابداری ثبت شود.

اگر قصد تخفیف به مشتری یا دوست خاصی را دارید، شما میتوانید با نوشتن درصد تخفیف در فیلد مورد نظر تخفیف را اعمال کنید. پس از اعمال تخفیف قیمت نهایی به صورت تخفیف داده شده در می آید و شما میتوانید در تسویه حساب خود اعمال کنید.

حتی اگر فاکتور سفارشاتی در صفحه ی صورتحساب هم باشد، بازهم میتوان با برگشت دادن آن به صفحه ی سفارشات، دوباره سفارش دیگری را برای میز مورد نظر اضافه کرد. برای مثال : یک میز در حین تسویه ی خود سفارش بیرون بر دیگری را از شما درخواست میکند. با برگرداندن صورتحساب به
صفحه ی سفارشات و افزودن سفارشات دیگر میتوانید بدون تداخل در سیستم حسابداری به ادامه ی مراحل تسویه حساب بپردازید.

در حین تسویه ی کلی فاکتور اپراتور میتواند نام مشتری را از داخل نام باشگاه مشتریان انتخاب کند و یا حتی در صورت عضو نبودن آن مشتری، در همان لحظه، تنها با نام و شماره تلفن مشتری را به باشگاه مشتریان اضافه کند و فاکتور را به نام مشتری ثبت کند. شما میتوانید مبلغ پرداخت مشتریان را به سه روش تقسیم کنید.
پرداخت کارتی، پرداخت نقدی، پرداخت ترکیبی
در پرداخت کارتی و نقدی که شرایط پرداخت و مبلغ آن مشخص است و همانگونه هم در سیستم حسابداری نمایش داده میشود.
و اما در نوع پرداخت ترکیبی هم یک فیلد خالی برای اپراتور در نظر گرفته شده است که اپراتور میزان دریافتی وجه نقد را مشخص میکند و میزان دریافتی از کارت هم به صورت اتوماتیک وار مشخص میشود.
بهتر است متوجه این موضوع هم باشید که این نوع پرداخت در سیستم حسابداری نیز به صورت ترکیبی نشان داده میشود تا هیچ تداخل و اشتباهی در سیستم حسابداری بوجود نیاید.

با استفاده از یک سیستم پیشرفته برای تسویه حساب، می‌توان به سرعت و دقت بیشتری در پردازش تراکنش‌های مالی دست یافت. به این ترتیب، مشتریان می‌توانند به راحتی و در کمترین زمان ممکن، تسویه حساب خود را انجام دهند. همچنین، یک سیستم پیشرفته برای تسویه حساب، می‌تواند از خطاهای انسانی کاسته و دقت بیشتری در پردازش تراکنش‌های مالی ایجاد کند. به این ترتیب، احتمال بروز خطاهایی مانند اشتباه در محاسبه هزینه‌ها، تکرار پرداخت به شدت کاهش می یابد.بهتر است بدانید که با داشتن یک سیستم پیشرفته برای تسویه حساب، می‌توان به راحتی پرداخت‌ها، از طریق کارت‌های بانکی، تلفن همراه و نقدی و ... را پذیرفت.

دیدگاه ها


ارسال دیدگاه

نظرات و پرسش و پاسخ کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است شما اولین نفر باشید