پس از اینکه مشتریان سفارشات خود را از منوی آنلاین انتخاب کردند، میتوانند با یک زنگ به شما اطلاع دهند که از شما درخواستی دارند. به این ثبت درخواست غیرحضوری پیجر میگویند.
این پیجر کاملا انلاین است، یعنی سخت افزاری نیاز ندارد و زنگ ها در سیستم پیشخوان نمایش داده خواهند شد.
وقتی که مشتری دکمه زنگ را فشار میدهد در سیستم پیشخوان یک اعلان به عنوان (میزx، درخواست ثبت سفارش دارد ) مشاهده میشود. برای تعداد ثبت این درخواست هیچ محدودیتی ندارند، ولی روی هر اعلان یک گزینه ی سایلنت وجود دارد که اپراتور پیشخوان با فشار دادن آن میتواند میز را برای مدتی سایلنت کند.
ضمنا مشتریانی که به کداسکن روی میزهای مجموعه شما دسترسی دارند میتوانند از زنگ اعلان استفاده کنند. یعنی هیچ شخصی نمیتواند از بیرون وارد منوی مجموعه شود و از زنگ برای صدا زدن گارسون و ویتر استفاده کند.
مشتریانی که با اسکن کردن، وارد منو شده اند، میتوانند بدون محدودیت از پیجر استفاده کنند.
اما مشتریانی که از طریق اَپ منوی مجموعه و یا با استفاده از لینک وارد منوی آنلاین شده اند، در هنگام فشار دادن دکمه ی زنگ، اسنکنر و دوربین آنها باز میشود و آنها باید با اسکن کردن بارکد میز درخواست خود را ثبت کنند.
وقتی مشتری زنگ را میزند، پیغام ثبت درخواست هم به ویتر ارسال میشود وهم برای پیشخوان.
ویتر پس از دیدن ثبت سفارش به میز مشتری رجوع میکند و درخواست آنها را در سیستم سفارش گیری اش ثبت میکند.
این پیغام بیشتر به دلایل مدیریتی برای پیشخوان ارسال میشود، تا اپراتور پیشخوان نیز بتواند از شرایط حال حاضر مجموعه مطلع گردد.
مشتریان کافه و رستوران میتوانند بعد از اسکن منوی آنلاین مجموعه به کادری برای نوشتن درخواستشان دسترسی داشته باشند. آنها میتوانند هر متن دلخواهی از درخواستشان را بنویسند و پس از تائید نهایی برای سیستم اپراتور ارسال کنند. این گزینه مسبب وجود نظم و تسریع عملکرد مجموعه خواهد شد. رضایت و راحتی استفاده از مشتریان برای هر مجموعه ای در اولویت قرار دارد.
مشتریان کافه و رستوران میتوانند بعد از اسکن منوی آنلاین مجموعه با ارسال صدای ضبط شده با اپراتور در ارتباط باشند. آنها میتوانند در داخل منوآنلاین درخواستشان را به صورت وویس ، ضبط کنند و پس از بازپخش صدایشان و تائید آن برای سیستم اپراتور ارسال کنند . این گزینه مسبب وجود نظم و تسریع عملکرد مجموعه خواهد شد. این امکان باعث خواهد شد ، نظم در مجموعه به وجود بیاید و مشتریان در کمترین زمان ممکن ، درخواست خود را به مشتریان اطلاع دهند. رضایت و راحتی استفاده مشتریان از منوآنلاین ،باید برای هر مجموعه ای در اولویت قرار بگیرد.
به منظور تسهیل فرآیند پرداخت و ارتقاء امنیت مالی، اکنون مشتریان میتوانند به سرعت و بدون نیاز به نقدینگی پرداختهای خود را در میز خود انجام دهند. مشتریان پس از اسکن منو میتوانند به گزینه ی درخواست صورتحساب دسترسی داشته باشند. یعنی پس از لمس دکمه ی درخواست صورتحساب ، یک آلارم با متن ( مشتری میز x درخواست صورتحساب دارد ) برای سیستم اپراتور ارسال خواهد شد. پس از دریافت این پیام توسط اپراتور ، پرسنل میتوانند نسبت به تسویه حساب مشتری مورد نظر اقدام نمایند. وجود چنین آپشنی سبب کاهش ترافیک تسویه حساب در قسمت پیشخوان خواهد شد.
دیدگاه ها
ارسال دیدگاه
cafe liro
1402/05/26آیا امکان این هست که یک نفر بیرون از کافه بتونه زنگ ویتر رو بزنه ؟؟
تیم مالیا
سلام ، خیر این امکان وجود ندارد که کسی بیرون از مجموعه دسترسی به درخواست ویتر داشته باشد ، این امکان فقط در حالی امکان پذیر است که مشتری داخل مجموعه استند qr را اسکن کند.
کافه الف
1402/05/27آیا برای پخش صدای زنگ یک دستگاه خاصی لازم است ؟
تیم مالیا
سلام ، خیر دستگاه خاصی نیاز ندارد ، صدای زنگ از بلندگوی کامپیوتر شما پخش خواهد شد
حسینی
1402/07/02آلارام زنگ فقط به پیشخوان مجموعه نمایش داده میشه؟ یعنی در گوشی ویتر نمایش داده نمیشه؟؟
تیم مالیا
آلارم در پیشخوان و ویتر نمایش داده میشود و تنظیمات هم دارد .