در سیستم نرم افزاری مالیا تمامی محصولاتی که توسط اپراتور ایجاد شده اند قابل نمایش و همچنان قابل ویرایش بوده است. منوآنلاین مالیا این امکان را به کاربر میدهد که در چند لحظه تمامی بخش های یک محصول را ویرایش کرده و یا محصول جدید ایجاد کند .
این امر سبب میشود که در هزینه گذاری برای تغییر در منو های کاغذی به شدت صرفه جویی شود.
کاربر با ویرایش مشخصات یک محصول در منوانلاین و تبدیل یک محصول به وضعیت ناموجود میتواند مشتریان خود را از وضعیت محصول مطلع سازد.
این آپشن زمانی خود را جلوه میدهد که شما یک یا چند محصول فصلی در منوی خود دارید و یا موجودی مواد اولیه ی محصولی را تمام کرده اید، شما با استفاده از این گزینه میتوانید محصول را تا مدت نامشخصی و نامحدودی از دور خارج کنید.
ضمنا مشتری محصول ومشخصات محصول را در منوی شما بازدید خواهد کرد اما این محصول برای آنها با عنوان ناموجود نشان داده خواهد شد.
اپراتور نرم افزار و منوآنلاین با تعیین میزان زمان آماده سازی، تواند به مشتریان اطلاع دهد که چقدر زمان برای آماده سازی و سرو محصول مورد نظر لازم است.
این آپشن هم برای نوشیدنی ها وهم برای انواع غذا و پیش غذا قابل استفاده است.وجود این گزینه سبب میشود که مشتریانی که عجله دارند و یا در مورد زمان آماده سازی چندین بار پرس و جو میکنند، با در نظر گرفتن زمان آن سفارش خود را ثبت کنند تا بتوانند زمان زمان و شرایط موجود را کنترل کنند
نمایش قیمت محصول به هر حال یکی از واجبات در انواع منوها و منوآنلاین است که نرم افزار مالیا هم این امکان را به کاربر میدهد.
علاوه بر قیمت مشخصی که برای هر محصول تعریف میشود گزینه ی دیگری نیز موجود است که اپراتور میتواند قیمت یک محصول را نامشخص و مخفی کند.
در این حالت یک علامت (توجه) به جای قیمت محصول قرار میگیردضمنا قیمت هر محصول به صورت لحظه ای در هر زمان قابل تغییر بوده و امکان افزایش یا کاهش را دارد.
مشتریان میتوانند جزئیات محصولات و زیر مجموعه ها و افزودنی ها برای هر آیتم را مشاهده کنند.
این ویژگی کمک میکند تا مشتریان و بازدیدکنندگان منو طبق زائقه خود و موجودیت هایی که مجموعه در اختیار مشتریان قرار میدهد، تصمیم بگیرند و سفارش خودرا ثبت کنند جزئیات محصولات در داخل منوآنلاین هم تماما توسط اپراتور تعیین میشوند
زمانی که یک محصول جدید را وارد منوآنلاین میکنید اساسا باید جلب توجه مشتری قرار بگیرد تا مشتریان بتوانند از سرویس ها و آیتم های جدید استفاده کنند.
نرم افزار حسابداری و منوآنلاین مالیا این امکان را به اپراتور میدهد که محصول جدید را انتخاب کرده و با استایلی خاص در منوآنلاین قابل نمایش کند .
مشتریان در این حالت به سادگی متوجه تغییرات و افزایش سطح کیفی منو خواهند بود.
مشتریان میتوانند براحتی با انتخاب هر دسته بندی به آيتم های داخل دسته بندی دسترسی پیدا کنند و محصولات مورد نظرشان را مشاهده کنند.
و همچنان تعیین میشود که محصولات داخل دسته بندی و حتی خود دسته بندی ها در کل منوآنلاین با چه ترتیبی قرار بگیرند.
با استفاده از این ویژگی اپراتور میتواند نسبت به محبوبیت محصولات چیدمان منوی خود را تغییر دهد تا مشتریان بتوانند با اولویت محصولات پرطرفدار را مشاهده کنند.
یکی از منحصر به فرد ترین ویژگی های منوآنلاین مالیا افزودن تصویر محصول است
وجود عکس باعث میشود منوآنلاین، جذابتر و زیباتر باشد که تاثیر زیادی در روحیات مشتریان برجای میگذارد.
علاوه بر زیبایی ظاهر مشتری میتواند محصولی که قصد انتخابش را دارد، مشاهده کند، وارسی کند، بررسی کند و انتخابش کند.
و به همین سبب این ویژگی تاثیر زیادی در فروش و ارائه ی یک محصول دارد.
بزرگترین مشکل مشتریان در مجموعه ها خصوصا مجموعه های بزرگ و زنجیره ای پیدا کردن ویتر ( یا همان گارسون ) است.
بهتر نیست با یک دکمه مشتری به اپراتور بگویید که درخواستی دارد ؟
مالیا این امکان را میدهد که مشتری در داخل منوآنلاینی که محصولات را مشاهده میکرد گزینه ای داشته باشد که با کلیک بر روی آن به ویتر، اپراتور و پیشخوان پیغامی مبنی بر درخواست ثبت سفارش را ارسال کند.
در پیغامی که به سمت اپراتور ها می آید زمان درخواست و شماره میزی که خواهان خدمت بوده است هم نوشته خواهد شد.
و برای همین این آپشن به تنهایی قسمت زیادی از اعتماد و درخواست های مشتری را تامین میکند و در کنار تمام ویزگی های دیگر نظم زیادی به سالن مجموعه ها خواهد داد.
در نرم افزار حسابداری مالیا تامل زیادی در مورد باشگاه مشتریان شده است .در این بخش شما به دو روش میتوانید مشتری ایجاد کنید و علاوه بر این مشتریان نیز میتوانند در باشگاه شما ثبت نام کنند.
روش اول برای ایجاد مشتری به گونه ایست که تمام ریز جزئیات مشتریان اعم از نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، نام مستعار، آدرس، شماره تلفن اول و دوم و توضیحات دیگری ثبت میشود.روش اول بیشتر برای مشتریان ثابت و همیشگی به کار گرفته خواهد شد تا میزان سفارشات و ریز جزئیات سفارشات و میزان تخفیف های اعمال شده، مشخص شود.
در روش دوم هنگام تسویه سفارش یک میز، میتوانید اطلاعات جزئی دریافت کنید تا صبر مشتری را به چالش نکشیده باشید و با داشتن اطلاعات جزئی مشتری را تبدیل به یک مشتری دائمی بکنید.
اما روش بعدی زمانیست که مشتری در حال ثبت یک دیدگاه در صفحه ی منوآنلاین شماست.در این هنگام اطلاعاتی از مشتری گرفته خواهد شد و به صورت خودکار مشتری در باشگاه شما ثبت و عضو خواهد شد .
مشتریانی که چندین بار و یا حتی چندین دقیقه در کنار شما هستند، یک حس خاصی نسبت به شما، پرسنل، دیگر مشتریان و مکان شما دارند.
وقتی مشتری وارد قسمت دیدگاه بشود میتواند جذابیت های مکان شمارو به دیگر مشتریان انتقال دهد که تاثیر مفیدی در مشخصه های شما خواهد داشت.
علاوه بر این شما شناختی از مشتریان و نقاط قوتی از خودتان خواهید داشت.
و اما آیا همه ی دیدگاه ها در دید عموم مشتریان قرار خواهد گرفت ؟ حتما خیر.
تمامی دیدگاه های ارسال شده توسط مشتریان ابتدا برای اپراتور قابل نمایش خواهد بود و اپراتور پس از تایید دیدگاه ، مشتریان دیگر نیز میتوانند نظرات و خاطرات و نقاط قوت مکان شما را بازبینی کنند.
شاید متوجه این شده باشید که مشتریان یک مجموعه پس از ثبت سفارش، پیگیر و مدام در حال پرس و جو از ویتر یا گارسون کافه یا رستورانتون هستند. شما در نظر بگیرید که اگه بتونید سرشون رو گرم یک بازی تک نفره و یا چند نفره بکنید خیلی راحت تر میتونید زمان سرویس دهی و آماده سازی رو مدیریت بکنید.
همچنین جنبه های فان و جذابی هم داره برای کسب و کارتون که مشتریان هم مطمعنا قراره خوششون بیاد.چند تا بازی اعم از بازی دوز، شطرنج، ماروپله و ... براتون آماده کردیم که میتونید نسبت به سلیقه، فعال یا غیر فعال بکنید.بازی ها در منوآنلاین قابل مشاهده و استفاده برای مشتریان خواهد بود.
در داخل منوآنلاینی که تیم مجرب مالیا در اختیار شما گذاشته است، میتوانید لوکیشن دقیق مجموعه را در قرار دهید که کاربران منوآنلاین شما با یک کلیک بر روی آن مکان دقیق شما را دریافت کنند و بدون کمترین اطلاف وقت به سمت کافه یا رستوران شما حرکت کنند.
در کنار تمامی جذابیت های منوآنلاین شما همچنان میتوانید با استفاده از برگه ی ( درباره ی ما ) اطلاعاتی در مورد گذشته برند خودتان و نوع فعالیتتان و هدف ها و اطلاعات دیگری از قبیل مشخصات مدیریت، آدرس، شماره تلفن، صفحات مجازی و ... را با مشتریان به اشتراک بگذارید.
این کار رابطه ی مشتری با برند شمارا قوت میبخشد و سرعت ارتباط را بالا میبرد.
و حالا ...
روز خاصیست ؟ قصد ارائه کارت تخفیف دارید ؟ یا میخواهید موضوعی را به تمام مشتریانتان اطلاع دهید ؟
در ایجاد یک اطلاعیه، میتونید از عکس، متن، لینک و عنوان خاصی استفاده کنید.
زمانی که مشتری وارد منوآنلاین شما میشود میتواند اطلاعیه ای که شما ایجاد کردید را مشاهده کند و نسبت به موضوع خاصی با خبر گردد.
برای مثال : زمانی که یکی از برند های معتبر میخواستند لوکیشن مجموعه را جابجا کنند از این گزینه استفاده کرده بودند. به گفته ی مدیریت، چون از قبل مشتری نسبت به شرایط پیش رو آگاه شده بود، هیچ تغییری در میزان عرضه تقاضای مشتریان مشاهده نکرده بودند. و این یرای حفظ اصالت یک برند کافیست.
معمولا در مجموعه ها، سرویس ها وآیتم های خاصی وجود دارند که در روزهای خاص و حتی در ساعت های به خصوصی ارائه میشوند. میتوانید زمانبندی کنید و به مشتریان هم توسط منوآنلاین به اطلاع دهید تا مشتریان نسبت به اصول زمانبندی شده ی شما آگاه باشند.
برای مثال : امکان دارد که شما در منو خود سرویس صبحانه داشته باشید . شما میتوانید تعریف کنید که پس از ساعتی مشخص و در روزهایی تعیین شده، این محصول با اعلان ( تمام شد ) به مشتری اطلاع داده شود.
منوآنلاینی که در اختیار مشتری قرار میگیره به چندین روش قابل مشاهده خواهد بود که در مورد آنها صحبت هایی شده است . غیر از همه ی چند روشی که اشاره شده مشتری میتونه نسبت به پلتفرم گوشی همراه خودشون ( apk , ios ) اپلیکیشن رو دانلود کنند و همراهشون داشته باشند.
تصور بکنید ! جذاب و رویایی نیست که یک اپ اختصاصی داشته باشید که مشتریان همیشه همراه داشته باشند ؟
سطح و کیفیت کاری شما، آشکارا دیده خواهد شد و از دید مشتری به سطح بالا و برجسته ای خواهید رسید.
و به یاد داشته باشید تغییرات ایجاد شده در منوی شما که توسط اپراتور انجام میشود هم به صورت لحظه ای در اپلیکیشن مشتری تغییر میکند.
مشتریان در حین مرور منوی آنلاین دائما به دکمه ی دانلود اپلیکیشن دسترسی دارند.
آنها پس از لمس دکمه ی دانلود، سیستم به صورت خودکار پلتفرم گوشی همراه آنها را تشخیص میدهد و لینک دانلود را در اختیار آنها قرار میدهد.
اپلیکیشن اندروید با فرمت APK بر روی گوشی مشتریان نصب میشود و مشتریان در هر لحظه میتوانند به منو دسترسی داشته باشند. تغییرات از سمت اپراتور و مدیریت هم به صورت لحظه ای در داخل اپ ثبت میشود و مشتریان نیازی به آپدیت ندارند.
اپ آیفون و مک نیز به صورت وب اپ در گوشی مشتریان نصب خواهد شد.این سبب میشود که مشتریان، هر لحظه به منو دسترسی داشته باشند. تغییرات از سمت اپراتور و مدیریت هم به صورت لحظه ای در داخل اپ ثبت میشود و مشتریان نیازی به آپدیت نخواهند داشت.
مشتریان مجموعه غیر از روش اسکن متوانند به روش های دیگری هم از این منو، بهره مند شوند.میتوان به روش های زیر نیز اشاره کرد.
تگ nfc : با گوشی هایی به روز و نزدیک کردن آن به تگ nfc
لینک: با دسترسی به لینک منو از طریق پیامک و یا فضاهای مجازی
نام سایت مجموعه: با وارد کردن نام سایت مجموعه در انواع مرورگرها
وجود اپلیکیشن برای منوی یک کافه، بسیاری از مزایا و کاراییهای مثبت را برای صاحب کافه و مشتریانش دارد.با داشتن یک اپلیکیشن منو برای کافه و رستوران مشتریان میتوانند به راحتی و با سهولت بیشتری به منوی کافه دسترسی داشته باشند. همچنین اپلیکیشن منو به مدیر کافه رستوران، این امکان را میدهد تا اطلاعات کاملی از منوی خود را، در هر لحظه برای مشتریانش ارائه دهد.علاوه بر این داشتن یک اپلیکیشن برای مجموعه، یک کلاس کاری شناخته میشود و از اولین قدم ها برای برند سازی است
مشتریان با استفاده از منو آنلاین میتوانند به صورت آنلاین هر آنچه نیاز دارند را با شما در میان بگذارد که این امر باعث افزایش نظم مجموعه خواهد شد که تاثیر بسیار زیادی در رضایت مشتریان خواهد داشت.
تمامی مشتریان میتوانند هنگام خروج از مجموعه درخواست صورت حساب کنند و از ویتر صورت حساب خود را دریافت کرده و پرداخت کنند. لازم به ذکر از است اگر مجموعه دارای درگاه پرداخت مشتریان میتوانند صورت حساب های خود را به صورت آنلاین پرداخت کرده و فیش پرداخت دیجیتال دریافت کنند. همچنین میتوانید از شماره کارت برای پرداخت در منو استفاده نمایید.
دیدگاه ها
ارسال دیدگاه
Ali Kalantari
1402/05/09خیلی خوب توضیح دادین ممنون
تیم مالیا
لطف دارین
پیام۰۳۲۱
1402/05/21چه راه هایی غیر از qr برای اسکن هستش؟
تیم مالیا
سلام اولین که مشهور ترین روش برای دسترسی به منو همون qrcode هستش. با تگ nfc که روش قابل اجرایی هست. و میتوان با استفاده از تگ و نزدیکتر کردن گوشی های هوشمند از آنها اطلاعات مورد نیاز برای دسترسی را دریافت کرد. با سرچ کردن دامنه در گوگل میتوان به منو دسترسی پیدا کرد. با قرار دادن دامنه ی سایت مورد نظر در بیو اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی. با شرکت گذاری لینک دامنه مربوطه با پیامک و .... . امیدوارم براتون مفید باشه. در صورت نیاز و راه اندازی هرکدام از موارد میتوانید با همکارانمان تماس حاصل فرمایید.
امیر علی
1402/07/02هزینه راهندازی منو آنلاین چقدره؟
تیم مالیا
سلام ، در صفحه اصلی سایت پلن های فروش نرم افزار قرار داده شده است .
کافه بارمن
1402/07/04سلام . زمان راه اندازی منوی آنلاین چقدر زمان لازم دارد ؟
تیم مالیا
سلام . اگر از طرح های طراحی شده و پلن های آماده ی منوی آنلاین استفاده شود ، پس از تایید دامنه ی انتخابی ، نصب و راه اندازی منوی آنلاین و سیستم حسابداری نهایتا تا 2 روز کاری قابل اجراست . اما برای ایجاد و راه اندازی منوی آنلاین با طرح های اختصاصی نسبت به کانسپت مجموعه ی کافه و رستوران ، باید زمانی بین 10 تا 15 روز کاری در نظر گرفت .
مهدی 032
1402/07/04اینظور سایت ها برای منو امنیتی دارند؟ من قبلا از یجا زدم و اونجا منومو نوشتم ولی نمیدونم چرا بعد از مدتی پرید.
تیم مالیا
سلام. قطعا باید امن باشند. چون هر مجموعه ای اطلاعاتی در داخل این دامنه ها قرار داده اند و تمام دیتای موجود مجموعه داخل این دامنه ها ذخیره میشوند. این اطلاعات در بستری کد گذاری شده نزد سرور پشتیبان محفوظ است و قابل دسترسی برای هیچکسی نیست. در مورد از بین رفتن اطلاعات قبلی شما توسط هر شخصی که انجام شده، متاسفیم . اما مالیا حفظ اطلاعات و ایجاد دسترسی دائمی برای کاربرانش را وظیفه ی خود میداند و با جان و دل میکوشد .
lida Caffe
1402/08/01سلام، لطفا شماره تماس برای راهنمایی و راهندازی منو آنلاین بدید ممنون
تیم مالیا
با سلام و احترام ، لطفا به شماره همراه 09143604557 تماس بگیرید.