پنل سفارش گیری و ثبت سفارشات


پنل سفارشگیری

فعالیت پنل سفارش گیری آنلاین به چه شکلی است ؟


پنل سفارش گیری آنلاین برای ویتر، افزایش راحتی و سهولت دسترسی را در اولین مرحله ایجاد میکند.
کاهش خطای سفارش ، افزایش سرعت سرویس‌دهی ، حذف سفارش گیری کاغذی و ذهنی ، تسهیل در مدیریت سفارش‌ها و افزایش سطح کاری و رضایتمندی مشتریان را بالا میبرد.
همچنین آنلاین بودن این پنل سبب میشود که بسیاری از هزینه های اضافی حذف شوند.

هر مجموعه پرسنلی خواهد داشت که نسبت به نیاز مدیریت مجموعه، باید دسترسی ها یا عدم دسترسی به نرم افزار مدیریتی و حسابداری مالیا را داشته باشند.
گرچه محدودیتی در ایجاد پنل ورود برای ویتر ( سفارش گیرنده ) و پیشخوان ( اپراتور و صندوق )  و حتی حسابرس و مدیریت ندارید اما باید بدانید دسترسی های متفاوت تری دارند
سطح دسترسی مدیریت و حسابرس وسیع تر و دسترسی های دیگر اپراتور ها نسبت به وظایفشان است و طبیعتا محدودتر خواهد بود.
نام کاربری و رمز برای هر اپراتور جداگانه تعیین و ایجاد میشود تا از بی نظمی جلوگیری شود.

پس از اینکه درخواست ثبت سفارش یک میز برای ویتر ارسال شد نوبت به این میرسد که ثبت سفارش انجام شود.
ویتر توسط یک تبلت یا تلفن همراه اختصاصی برای این کار و یا حتی توسط گوشی همراه شخصی میتواند ثبت سفارش مشتری را انجام دهد.
سفارشات پس از اینکه انتخاب شدند به صورت یک فاکتور به ویتر نشان داده میشود که با ویرایش و تایید، به صورت لحظه ای به پیشخوان و آشپزخانه ارسال میشوند.
در صورت نیاز اپراتور پیشخوان هم میتواند ثبت سفارش انجام دهد.

در قسمت سفارشات، ارسالی های ویتر وجود دارد. این اطللاعات ارسال شده دارای جزئیات و ... هم هستند.
اپراتور میتواند آمار میزها را در اختیار داشته باشد و آمار میزهای خالی، در حال استفاده ودر حال تسویه حساب را با رنگ های خاص مشاهده کند.
همچنین زمان استفاده یک مشتری از میز در داخل کادر مربوطه نوشته شده است تا اپراتور در صورت نیاز بتواند از آن استفاده کند.

زمانی که سفارشات توسط آشپزخانه وبار آماده شد یک اعلان به ویتر و سالن کار مربوطه ارسال میشود که در حداقل زمان ممکن و با نظم خاص، سفارشات به مشتری ارائه شود
در این هنگام فیلد ( در حال آماده سازی ) موجود در پیشخوان به حالت (تحویل داده شد) تغییر می یابد تا اپراتورها دچار سردرگمی نشوند.

شاید مشتریان پس از ثبت و حتی تحویل سفارشات، خواهان تغییر میز بوده باشند. شما میتوانید میز ثبت شده ی مشتری را با همان مشخصات و سفارشات قبلی به میز دیگری انتقال دهید.
امکان تغییر میز هم برای اپراتور پیشخوان و هم برای ویتر و سالن کار مقدور است.

درکنار اینکه شما قطعا منویی کامل و برجسته دارید، ولی باز هم در برخی مواقع مشتری خواهان آیتم هایی متفاوت و دارای مخلفات جداگانه است. مثلا مشتریانی هستند که قارچ زیادی برای پیتزایشان میخواهند و مشتریانی هم هستند که اصلا قارچ رو دوست ندارند.
ویتر میتونه با اضافه کردن متن توضیح در هنگام ثبت سفارش در مورد خواسته ی مشتری با آشپزخانه و بار در ارتباط باشه و بهشون اطلاع بده که سفارش مشتری کمی متفاوت تر از آیتم های پیشنهادی مجموعه هست. برای همین آشپزخانه از اون چیزی که مشتری میخواد خبرداره و در صورت امکان طبق خواسته ی مشتری به تهیه و تولید اون آیتم عمل میکنه تا رضایت مشتریان رو بالا ببره.

اگرچه نرم افزار مالیا تمام تلاششو کرده که دقت رو به بیشترین حد بالا ببره ولی بازم ممکنه ویتر در ثبت سفارش اشتباه بکنه. حتی علاوه بر این مشتری هم ممکنه درخواستشو عوض کنه و بخواد یه نوشیدنی یا غذای دیگری رو سفارش بده.
پس با مالیا کاربر نرم افزار خیلی راحت میتونه سفارشی رو حذف کنه،اضافه کنه و یا تغییر بده.

تا حالا شده که یه اکیپ چند نفره مهمون مجموعتون باشه ؟ ممکنه از اون چند نفر، تعدادیشون سر وقت نرسیده باشن و دیگر دوستانشون هم منتظر باشن که با همراه با بقیه دوستانشون سفارش بدن. برای جلوگیری از ایجاد بی نظمی بین میزهای خالی و در حال استفاده میتونید یک میز رو به حالت در انتظار تغییر بدید تا اپراتور مطلع بشه که میز مورد نظر در حال استفاده هست ولی منتظرن و سفارشی رو فعلا ثبت نکردن.

افزودنی ها و آیتم های دیگری هم وجود دارند که به عنوان مکمل در کنار یک محصول ارائه میشوند.
برای مثال ( سس ها ) در کنار پیتزا یا ( نبات و شکلات ) در کنار دمنوش ها نوعی مکمل محسوب میشوند. مشتریان میتوانند با وارد شدن به جزئیات هر محصول از هر از افزودنی که شما مشخص کرده اید مطلع شوند و در صورت نیاز درخواست کنند.
شما میتوانید برای هر کدام از آنها یک قیمت مشخص نیز تعیین کنید.

در نیم نگاهی به صفحه پیشخوان به سادگی میتوان آمار میزهای در حال استفاده را مشاهده کرد.
وجود این قسمت باعث میشود اپراتور و پیشخوان براحتی به میز های خالی دسترسی داشته باشند و مشتریانی که در مورد میزهای خالی سوال میپرسند را به بهترین شکل راهنمایی کنند.

قبلا در مورد این صحبت کردیم که ثبت سفارش مختص ویتر است و حتی اپلیکیشن برای اینکار را هم در اختیار دارد که با وارد کردن نام کاربری و رمز میتواند ثبت سفارش انجام دهد.
اما در مواقع ضروری این امکان هم وجود دارد که اپراتور اصلی هم از قسمت بالایی نرم افزار ثبت سفارش انچام دهد. وجود داشتن این ویژگی این امکان را فراهم میکند تا برای مشتریانی که خواهان سرویس بیرون بر هستند هم به سرعت خدمت رسانی شود.

دیدگاه ها


ارسال دیدگاه

نظرات و پرسش و پاسخ کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است شما اولین نفر باشید