صفحه پیشخوان نرم افزار مدیریتی و حسابداری


پیشخوان و جزئیات

صفحه ی پیشخوان ( صفحه ای با آمار کلی روزانه )


وجود یک صفحه با جزئیات روزانه و آمار کلی یک کافه و رستوران سبب ارائه اطلاعات فروش، آمارسود، وضعیت میزها، رزروها و میانبرهای مدیریتی خواهد شد.
صفحه ی پیشخوان را میتوان مانیتورینگ یا صفحه ی کنترل نیز خطاب کرد.
آماری که این صفحه با اپراتور در میان میگذارد گشت و گذار مدیریتی در نرم افزار را به حداقل میرساند و برای همین کمک بسزایی در مدیریت یک مجموعه خواهد کرد.

صفحه ی پیشخوان کامل ترین صفحه ی مدیریتی است.اپراتور نرم افزار و مدیریت میتوانند با رجوع به صفحه ی پیشخوان از ریز جزئیات آن روز بهره مند شوند.
صفحه ی پیشخوان را میتوان مونیتورینگ هم خطاب کرد، چون در داخل آن میتوان تمام اطلاعات روزانه را بدست آورد.
اطلاعاتی اعم از فروش و سود روزانه، رزروها، میانبرهای مدیریتی، میز های در حال استفاده و حتی کم و کاست موجودی مواد در قسمت پیشخوان برای اپراتور قابل مشاهده است.
با وجود صفحه ی پیشخوان نیازی نیست در تمام قسمت های نرم‌افزار دور دور کنید و میتوان‌خلاصه ای از روند روزانه را براحتی مشاهده کنید.

برای یک کافه یا رستوران، دردسر کاهش مواد اولیه معمولا هیچ موقع تمومی نخواهد داشت و شما روزانه مجبور به شارژ این مواد خواهد بود.
پس از اینکه سیستم به صورت خودکار محاسباتش رو انجام داد، وقت این میرسه که به شما بگه که چقدر و چیا کم دارید.
مواد در حال اتمام به شما در پیشخوان و موجودی ها نشان داده میشه و شما با یک کلیک میتوانید لیست خرید رو به صورت اتوماتیک به مسئول خرید ارسال کنید.
وقتی مسئول خرید بتونه با لیست کامل، خریدشو انجام بده، کارتون خیلی راحته چون دیگه هیچ محصول ناموجودی ندارید و مشتریان از مجموعه ی شما راضین.
اینم مهمه بدونید که در حین تحویل گرفتن مواد اولیه از مسئول مربوطه، شما باید قیمت و میزان مواد جدید رو به سیستم وارد کنید تا سیستم دوباره برای محاسبات قیمت تمام شده و موجودیت های کافه یا رستورانتون آماده باشه.

دیدگاه ها


ارسال دیدگاه

نظرات و پرسش و پاسخ کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است شما اولین نفر باشید