ثبت رزرو یک موضوع به درد بخوری هست و این امکان رو میده که شما دیتای کامل از مشتریان داشته باشد و بتونید روزهای خاصشون رو در حین ایجاد مشتری ثبت که در آینده ایده پردازی بکنید و مشتریان برای همیشه جذب مجموعتون بکنید.
علاوه بر این شاید هم اتفاق افتاده که مشتریان از قبل اطلاع داده اند که زمان مشخصی در کنار شما خواهند بود ولی شما فراموش کرده اید و بدون هماهنگی مجبور به پذیرایی شده اید.
شما با رزرو میز در یک سالن ، میتواند یک مشکل اساسی را حل کنید. این رزرو هارا میتوانید در صفحه ی پیشخوان و رزرو ها، مشخصات کامل و اطلاعات سالن مشاهده کنید.
پس از ثبت رزرو برای تایید نهایی، یک پیامک برای مشتری ارسال میشود تا اطلاعات رزرو به عنوان مستندات به مشتری یاداوری شود. ارسال پیامک ها و حفظ ارتباط، در مسیر معتبر کردن کافی شاپ و رستوران بسیار مهم است و از اساسی ترین راهکارها در برندسازی یک مجموعه است.
شما میتوانید با افزایش و کاهش تعداد میزها و سالن، میزان مشخص شده ی میز ها در نرم افزار را تغییر دهید. هر بار که میز جدیدی اضافه شد به صورت خودکار یک عکس از استند QR با طرح اختصاصی شما ایجاد میشود که میتوانید با انواع چاپ، آنرا به مشتریان ارائه دهید.
سیستم مدیریتی مالیا این امکان رو میده که در لحظه برای شخص خاصی میز رزرو کنید. اون شخص میتونه مشتری دائمی باشه و یا حتی مشتری گذری. با وارد کردن اطلاعاتمشتری جدید، همون لحظه مشتری براتون ایجاد میشه و میز خاص براش رزرومیشه. اگر شما یک میزی رو برای ساعت خاصی در حال رزرو باشید، سیستم به شما آلارممیدهکه این تایم و این میز رو برای شخص دیگری در نظر گرفتید.میز ها و تایم های رزرو کافه از دوروز قبل برای شما نشان داده خواهد شد که آمادگیهای لازم برای یک میزبانی موفقرو داشته باشید. حتی میتوانید مبلغی رو برای اینکار در نظر بگیرید و در همین قسمت نیز ثبت کنید. این به تنهایی بار سنگینی رو از دوشتون برمیداره و سبب ایجاد نظم برای مجموعتون خواهد شد.
اپراتور پیشخوان میتواند ثبت را از صفحه ی رزرو ها و پیشخوان انجام دهد.
کد های چاپ شده روی میزها قرار خواهند گرفت تا مشتریان بتوانند با اسکن آنها به منوی آنلاین دسترسی پیدا کنند.
شکل ظاهری qr ها بستگی به سلیقه و کانسپت مجموعه خواهد داشت و میتواند از جنس چوب، پلاستیک یا ... باشد.
یک مجموعه ی کافه و رستوران حتما با رزرو سر و کار خواهد داشت.امروزه ثبت رزرو آنلاین نیز فراهم شده است و از این رو اپراتور مجموعه باید رزرو هارا همیشه در نرم افزار ثبت کند.چون با ثبت رزرو مدیریت کافه میتواند بهتر برنامهریزی کند و بتواند در همان زمان، تعداد مناسبی از مشتریان را پذیرایی کند.همچنین با داشتن اطلاعات در مورد تعداد مشتریان و زمان رزرو، صاحب کافه میتواند تعداد کافی از کارکنان را برای پذیرایی مشتریان در خدمت داشته باشد و از افزایش هزینههای ناشی از استخدام اضافی کارکنان جلوگیری کند.در کل، یادداشت بردن رزروها توسط صاحب کافه به مدیریت بهتر منابع و ارائه خدمات بهتر برای مشتریان کمک میکند و میتواند تجربه بهتری برای مشتریان فراهم کند.
دیدگاه ها
ارسال دیدگاه
دیدگاهی ثبت نشده است شما اولین نفر باشید