ارتباط و پنل پیامکی اختصاصی


ارتباط با پیامک

پنل پیامکی و حفظ ارتباط بین اجزای مختلف 


ارسال پیامک به مشتریان کافه، یکی از راه‌های موثر برای ارتباط با مشتریان و اطلاع‌رسانی به آنها است.
با ارسال پیامک اختصاصی به مشتریان کافه می‌توانید از تخفیفات و پیشنهادهای ویژه خود به آنها اطلاع دهید. همچنین می‌توانید، تغییرات در منوی کافه و رستوران را به آنها اطلاع دهید. یادآوری رویدادهای ویژه و ارسال پیام تشکر و نظرسنجی هم میتواند از ویژگی های پنل پیامکی اختصاصی باشد.


یکی از آپشن هایی که نرم افزار مالیا در اختیار کاربران قرار داده است، پنل پیامکی است.
شما با پنل پیامکی میتوانید با مشتریان در ارتباط باشید و اخبار و اطلاعیه هایتان را با آنها در مان بگذارید. همچنان میتوانید از مشتریان توسط این پنل سوالاتی داشته باشد و یا به درخواست آنها پاسخ دهید.

شما با انتخاب نام مشتری در هنگام تسویه حساب، پیامکی مبنی بر نظر سنجی و تقدیم لحظه های بهتر برای مشتری ارسال کنید تا مشتریان بتوانند در نظر سنجی و بهبود عملکرد پرسنل کمک رسانی کنند.

پس از ثبت رزرو برای تایید نهایی، یک پیامک برای مشتری ارسال میشود تا اطلاعات رزرو به عنوان مستندات به مشتری یاداوری شود. ارسال پیامک ها و حفظ ارتباط، در مسیر معتبر کردن مجموعه بسیار مهم است و از اساسی ترین راهکارها در برندسازی است.

مواد در حال اتمام به شما در پیشخوان و موجودی ها نشان داده میشه و شما با یک کلیک میتوانید لیست خرید رو به صورت اتوماتیک به مسئول خرید ارسال کنید.
وقتی مسئول خرید بتونه با لیست کامل، خریدشو انجام بده، کارتون خیلی راحته چون دیگه هیچ محصول ناموجودی ندارید و مشتریان از مجموعه ی شما راضین.

در هنگام پرداخت حقوق کارمندان نیز به عنوان مستند و اطلاع، پیامکی مبنی بر پرداخت حقوق برای کارمند ارسال میشود. 

دیدگاه ها


ارسال دیدگاه

نظرات و پرسش و پاسخ کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است شما اولین نفر باشید