اتوماسیون کارمندان ( کنترل ورود خروج )


اتوماسیون کارمندان

مدیریت ، کنترل و محاسبه حقوق کارمندان 


مدیریت و محاسبه ی حقوق کارمندان با متد های دستی در مشاغل ، یک پروسه ی زمان بر هست و ممکن است خطاهایی نیز داشته باشد.با سیستم اتوماسیون کارمندان این اشتباهات به صفر میرسند و به طور کلی مشکلات مربوط به مدیریت کارمندان از بین میرود. علاوه بر این، داشتن یک فرم با اطلاعات دقیق کارمندان میتواند برای پیگیری امورات و مشخصات کارمندان بسیار کارساز و مهم باشد.
همچنین در صورت استفاده از این سیستم، به فرم قرار داد با تمام بند های اساسی و اصولی، دسترسی دارید و در هر لحظه میتوانید قرارداد را ثبت و یا لغو کنید.


برای استفاده از این نرم افزار نفراتی نیازمند است که دارای دسترسی های خاص و مشخصی هستند.
مثلا روش استفاده و سطح دسترسی مدیریت و ویتر باید متفاوت با هم باشند. ویتر برای ثبت سفارش از سیستم استفاده میکند و مدیریت برای کنترل و آمار مختص به خودش.

مدیریت با ایجاد و ویرایش نام و مشخصات اصلی اپراتور و کارمند، به او اجازه دسترسی به بخشی از قسمت های نرم افزار را صادر میکند. اپراتور میتواند با استفاده از نام کاربری و رمز شخصی وارد نرم افزار شود و با توجه به دسترسی هایش به وظایف عمل کند.

با ورود به صفحه ی بازدید از عملکرد کارمندان که با نام (آمار حقوق و مزایا) شناخته شده است میتوان جزئیات کارمندان را مشاهده کرد.
پس از فیلتر کردن دوره ی زمانی مشخص میتوان ( میزان ساعت کاری، موظفی حظور، اضافه کاری، حقوق کل، حقوق اضافه کاری ) را مشاهده کرد.
همچنین در این قسمت، ریز جزئیات ورود و خروج کارمندان با شرح تاریخ و ساعت وجود دارد و در مقابل هر ورود وخروج ثبت شده، عکس کارمند مورد نظر نیز وجود دارد تا در امنیت سیستم و احراز هویت کارمندان کمک بسزایی به مدیریت مجموعه بکند.

اگر شما در مجموعه ی خود کارمندانی دارید میتوانید با افزودن کارمند و مشخص کردن اطلاعات و وظایف از این سیستم بهره مند شوید.
در قسمت کارمندان جزئیات ثبت ( نام، نام خانوادگی، تاریخ تولد ، کد ملی ، آدرس و مشخصات هویتی و عکس ) کارمند در سیستم ثبت میشود.
همچنان یک حقوق پایه، مبلغ اضافه کاری و ساعت کاری موظفی برای آنها مشخص میشود تا سیستم حسابرسی با توجه به این موارد بتواند حقوق ماهانه کارمند را محاسبه کند.

پس از ثبت نام، میتوان نام کارمند را در سیستم ورود خروج مشاهده کرد. این بدین معنیست که زمانی که تایم کاری همکارتان شروع میشود، او میتواند با ورود به این قسمت و با کلیک روی ورود به محل کار، استارت کارش را شروع کند. همچنین در هنگام خروج از مجموعه نیز خروجش را ثبت میکند.
باید در نظر داشته باشید در هنگام ورود و خروج، عکسی از کارمند برای احراز هویت گرفته میشود. 

امروزه بنا به دلایل زیادی کارمندان به مدیریت به یک قرارداد قابل اجرایی بین طرفین نیاز دارند.
پس از ایجاد و پر کردن فرم های مربوطه یک قرار داد ایجاد میشود که مشخصات طرفین در آن قرار دارد. در این قرار داد تمام شرایط و ظوابط همکاری و حقوقات مالی و جانی ذکر شده است.
در این قرارداد حق بیمه نیز وجود دارد که پس از توافق بین طرفین قابل اجراست.

دیدگاه ها


ارسال دیدگاه

نظرات و پرسش و پاسخ کاربران

ستایش نجفی

1402/07/02

اهراز هویت کارمند به چه حالت است یعنی سخت افزار خاصی نیاز دارد؟

تیم مالیا

اگر سیستمی که شما استفاده میکنید لپ تاپ باشه ، خیر نیاز نیست ولی اگر کامپیوتر باشه نیاز به یک وب کم هستید.