باشگاه مشتریان و مشترکین وفادار


باشگاه مشتریان

سیستم باشگاه مشتریان با امکانات متنوع 


با داشتن یک سیستم مدیریت مشتریان، می‌توانید اطلاعات مشتریان را به صورت مرتب و سازماندهی شده در اختیار داشته باشید. این اطلاعات شامل نام، شماره تلفن، آدرس ایمیل و سابقه خرید مشتریان است. با داشتن این اطلاعات، می‌توانید به بهترین نحو از مشتریان و مشترکین وفادار خود مراقبت کنید و با بهبود تجربه آنها، رضایت وفاداری آنها را به دست آورید.
همچنان با داشتن یک سیستم مدیریت مشتریان، می‌توانید به بهترین نحو از تخفیفات و پیشنهادهای ویژه به مشتریان خود استفاده کنید. این کار باعث می‌شود تعداد مشتریان وفادار به کسب‌وکار شما افزایش یابد و در نتیجه درآمد شما نیز افزایش پیدا کند.


پس از ثبت دیدگاه توسط مشتریان در منوی آنلاین،این نظرات و خاطرات در قسمت دیدگاه قابل مشاهده خواهند بود. در قسمت دیدگاه ها نام، شماره تلفن مشتری و همچنان پیامشان قابل مشاهده است. اپراتور مربوطه پس از تایید این پیام و دیدگاه میتواند آنرا در در منوی آنلاین برای مشتریان دیگر هم انتشار دهد.

اطلاع مشتریان به دو روش میتواند ثبت شود.
۱- با وارد شدن به باشگاه مشتریان و کلیک بر روی ایجاد مشتری، فیلدی ایجاد میشود که تمام ریز جزئیات مشتریان اعم از ( نام ، نام مستعار ، تاریخ تولد ، آدرس ، شماره تماس و جنسیت ) را میتوان وارد کرد.
۲- در هنگام تسویه حساب میتوان خیلی سریع و فقط با وارد کردن نام و شماره تماس یک مشتری ایجاد کنید تا هم وقت مشتری تلف نشود و هم از ایجاد ترافیک در مجموعه جلوگیری کرد.

با وارد شدن به بخش باشگاه مشتریان و کلیک بر روی قرعه کشی یک صفحه برای اپراتور باز میشود.
اپراتور مجموعه با مشخص کردن تعداد برندگان و شروع قرعه کشی، پس از مدت کوتاهی به صورت کاملا رندم و شانسی نام یک یا چند مشتری نشان داده میشود که برندگان شما معرفی خواهد شد.

دیدگاه ها


ارسال دیدگاه

نظرات و پرسش و پاسخ کاربران

Cafe dark

1402/07/02

امکان نمایش تولد مشتری در نرم افزار هست؟ و اس ام اس تبریک به مشتری ارسال میشه؟

تیم مالیا

بله امکان ارسال اتوماتیک و دستی پیامک تبریک تولد به کاربر فراهم شده است و در لیست تولد های مشتریان قابل مشاهده است .