فرم درخواست منو آنلاین

۱ - اطلاعات مجموعه

پلن انتخابی شما :‌

نام کافی شاپ یا رستوران :‌

شماره تلفن ارتباط با مجموعه :‌

آدرس مجموعه :‌

۲ - اطلاعات تکمیلی

ایا دامنه دارید؟

ایا در حال حاضر نرم افزار حساب داری دارید ؟

ایا مجموعه شما منو آنلاین دارد ؟

آدرس دامنه انتخابی یا پیشنهادی شما :

۳ - اطلاعات مدیر

تمام حق و حقوق نرم افزار مالیا، نزد تیم مالیا محفوظ است. طرفین قرارداد با اطلاع از شرایط و ظوابط به ادامه ی فعالیت و همکاری میپردازند. طرف قرارداد مالیا با برند مربوطه است و طرف مشتری نمیتواند نرم افزار را به اشخاص دیگری عرضه کند. تمامیه آپدیت های نرم افزار به صورت آنلاین خواهد بود و مالیا پس از مطلع کردن طرف قرارداد ، سیستم مشتری را، همیشه به روز رسانی خواهد کرد. تمامیه اطلاعات از طرف مشتری در سرور اختصاصی محفوظ خواهد ماند و هیچ شخص حقیقی و حقوقی به این سرور دسترسی نخواهد داشت. تمامیه مراحل نصب و اجرای اولیه نرم افزار در سیستم، توسط تیم مالیا طراحی واجرا خواهد شد. غیر از مدیریت و مشتری قرارداد، هیچ شخصی اجازه دسترسی به نرم افزار نخواهد داشت و طرف مشتری نمیتواند اطلاعات مجموعه و نرم افزار را در اختیار دیگران قرار دهد. تمام اطلاعات مجموعه ها ، به صورت کد گذاری شده و فوق محرمانه در داخل سرور ذخیره خواهد شد. در صورت تغییر برند و واگذاری مجموعه، نرم افزار باز طراحی خواهد شد و با تغییر نام و نوع کاربری، مالیا امکان عرضه خدمات را نخواهد داشت. باز طراحی منو و نرم افزار وابسته به طرفین و نوع درخواست است و پس از توافق مربوطه قابل اجرا خواهد بود. مالیا امکان کاهش خدمات نرم افزار را ندارد ولی در صورت درخواست مشتری برای ارتقای پلن سفارشی، مالیا مراحل افزایش سطح را در کمترین زمان ممکن طی خواهد کرد. تمام اطلاعات جانبی خارج از نرم افزار که شامل نوشته ها و عکس های منوی آنلاین هستند در همه موتور های جستجوگر قابل مشاهده خواهند بود. استفاده از عکس ها و متون نامتعارف، سیاسی و غیرقانونی، داخل منوی آنلاین، در قوانین کشور تخلف شناخته میشود و امکان صلب دسترسی از طرف مراجع قضایی را دارد. بنابراین مالیا هیچگونه مسئولیتی در قبال این گونه تخلفات نخواهد داشت. در زمان تمدید اشترک، مشتری باید حداقل 20 روز قبل از اتمام زمان اشتراک اقدام کند. در غیر اینصورت، مالیا هیچ مسئولیتی در قبال عواقب آن ندارد. در صورت توافق و اجازه ی دسترسی به طرفین، مالیا میتوانید نسخه ی بک آپی از مجموعه داشته باشد تا در صورت نیاز به طرف مشتری عرضه کند. در غیر اینصورت مالیا هیچ کمکی نمیتواند در قبال دیتای از دست رفته ارائه دهد. پس از اتمام زمان اشتراک طرف مشتری نمیتواند به هر نحوی از نرم افزار استفاده کند. پس از آشنایی با نرم افزار و خرید، لغو قرارداد با توافق طرفین قابل انجام خواهد بود. هزینه ی خرید نرم افزار و هزینه ی اشتراک مصرف کننده تنها هزینه های این نرم افزار هستند. طرف قرارداد فقط یکبار هزینه ی خود نرم افزار را پرداخت میکند ولی هزینه ی اشتراک سالانه، طی مدت زمان توافقی در داخل سال جاری قابل پرداخت است.